مرحله سوم تور ترنگانو در مسیر 132 کیلومتری با حضور 101 دوچرخه سوار درحالی برگزار شد که پیراهن طلائی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

اخبار فدراسیون دوچرخه سواری
پیراهن طلائی همچنان در تن سهرابی
مرحله سوم تور ترنگانو در مسیر 132 کیلومتری با حضور 101 دوچرخه سوار درحالی برگزار شد که پیراهن طلائی همچنان در تسخیر سهرابی نماینده کشورمان است .
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری،
مرحله سوم تور ترنگانو در مسیر 132 کیلومتری با حضور 101 دوچرخه سوار برگزار شد. در پایان این مرحله دوچرخه سوار تیم ترنگانو "حریف صالح" موفق شد که قبل از بقیه دوچرخه سواران از خط پایان عبور کند و فاتح این مرحله شود.
این در حالی بود که دوچرخه سواران تیم پتروشیمی تبریز در 10 کیلومتر پایانی به قصد پیروزی از گروه جدا شدند اما در پنجاه متر آخر توسط گروه گرفته شدند به این ترتیب سهرابی و ناطقی در رده های چهارم و پنجم رده بندی انفرادی این مرحله قرار گرفتند، ولی با توجه به بهتر بودن مجموع زمانی سهرابی پیراهن طلائی همچنان در تسخیر وی باقی ماند.
به گفته حریف صالح دوچرخه سوار تیم ترنگانو: کفی بودن این مرحله برای تاکتیکی که تیم ما در نظر داشت بسیار عالی بود، متاسفانه در مرحله اول به دلیل وجود تپه ها و موقعیت های فرار برای ما سخت بود تا نقشه خود را عملی کنیم ، در مرحله دوم هم من بد شانسی آوردم چون دچار مشکل فنی شدم و باید از یک دوچرخه دیگر استفاده می کردم ولی در این مرحله خوب رکاب زدیم و موفق شدیم.
سهرابی درباره این مرحله گفت:دوچرخه سواری همین است بعضی وقتها تاکتیک ما کار میکند بعضی وقتها کار نمی کند، وی در ادامه افزود در حال حاضر ما روی مرحله بعدی که مسیر کوهستانی دارد متمرکز هستیم در این مرحله تلاش می کنیم تا قادر میزبانی و حسین عسگری پیروز شوند.
درپایان این مرحله:
پیراهن طلائی به مهدی سهرابی از تیم پتروشیمی تبریز
پیراهن سبز به آنوار منان از تیم دوچرخه سواری SYNERGY BAKU
پیراهن کوهستان به اندرا ویجایا از باشگاه دوچرخه سواری CUSTOMS

**دعوت از دبیر فدراسیون دوچرخه سواری برای شرکت در مجمع UCI
اصغر خالقی دبیر فدراسیون دوچرخه سواری به منظور شرکت در مجمع UCI به فلورانس ایتالیا دعوت شد.
رییس کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا چو هی ووک از اصغر خالقی دبیر فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان به منظور شرکت در مجمع UCI و جلسه هیات مدیره کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا به شهر فلورانس واقع در کشور ایتالیا شد.
این مجمع مورخ ششم مهر ماه برگزار می شود.
ضمناً چو هی ووک با ابراز خوشحالی و تشکر از دعوت فدراسیون دوچرخه سواری به منظور حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا برای فدراسیون دوچرخه سواری آرزوی موفقیت کرد.

**اعلام اسامی دوچرخه سواران برای مسابقات جایزه بزرگ مشهد

رده بندی دوچرخه سواران در رشته های سرعت و نیمه استقامت بزرگسالان آقایان جهت شرکت در مسابقات جایزه بزرگ مشهد اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، به دلیل استقبال گسترده از مسابقات جایزه بزرگ مشهد که به میزبانی پیست دوچرخه سواری ثامن الائمه برگزار می شود، فدراسیون دوچرخه سواری بر اساس تازه ترین جدول رده بندی از نفرات اول تا بیست و هشتم رشته های سرعت و نیمه استقامت بزرگسالان آقایان در سالهای 91- 92 دعوت میکند تا با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کنند.
در طول مدت برگزاری این مسابقات هزینه اسکان و تغذیه بمدت بیست و چهار ساعت بعهده میزبان است.

** برگزاری مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری در استان مازندران
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی استان مازندران از فردا پنج شنبه 31 مرداد به مدت 2 روز شهریور ماه در رشته های سرعت (200 مترو1000 متر) و استقامت (10 کیلومتر تایم تریل انفرادی و130 کیلومتر استقامت) برگزار خواهد شد.
در پایان این مسابقات به نفرات برتر جوایزنقدی اهدا خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 88
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 194
بازدید کل : 13140537
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7